Convenzioni

The universe is a constantly changing and moving. Some would say it’s a “living” thing because you never know what you are going to see on any given night of stargazing.

There is a lot of exciting stuff going on in the stars above us that makes astronomy so much fun. The universe is constantly changing and moving. Some would say it’s a “living” thing because you never know what you are going to see on any given night of stargazing.

Of the many celestial phenomenons, there is probably none as exciting as when you see your first asteroid on the move in the heavens. To call asteroids the “rock stars” of astronomy is both a bad joke and an accurate depiction of how astronomy fans view them. Unlike suns, planets, and moons, asteroids are on the move, ever changing and, if they appear in the night sky, they are exciting and dynamic.

Image

Unmatched Toner Cartridge Quality

“To call asteroids the ‘rock stars’ of astronomy is simultaneously a bad joke but an accurate depiction of how astronomy fans view them.”

Image

Fin dal 1965 l’Associazione Pro Loco di San Felice Circeo si occupa dell’accoglienza del turista e rappresenta un punto di riferimento per la popolazione locale. Promuovere il territorio e renderlo fruibile attraverso una corretta informazione è il nostro obiettivo primario. Presso l’infopoint della nostra associazione i nostri operatori sapranno fornirvi indicazioni su come trascorrere al meglio le vostre vacanze, rilasciandovi materiale informativo e supportandovi in ogni vostra esigenza.